Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel tworzą markę TogetherAudience

TogetherAudience (Grupa TogetherData) to nowo powstała na rynku firma, zajmująca się consultingiem dla branży reklamowej. Jej założycielami są Paweł Mazurek oraz Szymon Szmigiel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

TogetherAudience specjalizuje się w praktycznym wykorzystaniu analizy danych oraz strategii marketingowej opartej o ich wyniki. Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. Marketerzy i wydawcy dzięki usługom marki będą mogli poznać i wykorzystać możliwości big data.

Założycielami firmy są Paweł Mazurek (managing director) oraz Szymon Szmigiel (head of commercial sales). Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint. Łącznie w firmie pracuje 15 konsultantów.

- Z naszych obserwacji wynika, iż 2/3 marketerów rozumie konieczność zastosowania narzędzi big data, jednak lwia część z nich wciąż nie wie, jak poprawnie je zaimplementować. Na rynku wciąż brakuje umiejętności i budżetów. Chcemy to zmienić poprzez stworzenie swoistej synergii pomiędzy użytecznością gromadzonych danych, a kosztem i możliwościami ich obsługi - mówi Paweł Mazurek.

Firma pracuje już dla kilku klientów, których nazw nie podaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe