Paweł Patkowski: z Polkomtela do TP. Zastąpił Arkadiusza Marszałka

Paweł Patkowski został dyrektorem marki, mediów i komunikacji Grupy TP.  Na tym stanowisku zastąpił Arkadiusza Marszałka, który odszedł w listopadzie ub.r. za porozumieniem stron.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Patkowski odpowiada m. in za strategię komunikacji TP i Orange dla rynku masowego, zarządzanie strategiczne markami Grupy TP oraz opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej.

Przez ostatnie cztery lata Paweł Patkowski pełnił funkcję wicedyrektora departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za komunikację linii prepaid, mobilnego internetu oraz usług dodanych i systemu identyfikacji marki Plus.

W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland, a wcześniej, jako dyrektor marketingu Browarów Brok S.A, odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten oraz Bud.

grafika

Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku, jako account director w agencji reklamowej Lintas. Do jego zadań należała obsługa marek takich klientów jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Paweł Patkowski jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"