Paweł Prus i Marcin Czapski w zespole TVP Info

Paweł Prus po ponad roku przerwy ponownie pracuje w TVP Info jako reporter. Nowym reporterem informacyjnej stacji został także Marcin Czapski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Uznałem, że to jeszcze nie czas na reporterską emeryturę. Trochę na przekór tym wszystkim co twierdzą, że praca w mediach nie ma już żadnego sensu, chcę spróbować raz jeszcze swoich sił na pierwszej linii newsowego frontu - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Prus, który jako reporter TVP Info pracował już w latach 2009-2013.

Przez ostatni rok był w zespole ośrodka analitycznego ThinkThank (więcej na ten temat). - Dalej zamierzam zajmować się pracą analityczną, tym razem jako freelancer. Równolegle do mojej aktywności reporterskiej, zajmuje się ghostwritingiem - mówi nam Prus.

TVP Info od 1 października br. zasilił też Marcin Czapski, który również znalazł się w zespole reporterów stacji. Pracował on dotąd m.in. w TVP Lublin, TVP Polonia, TVN Warszawa, Radiu Plus i Radiu PiN.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP Info wyniósł 2,68 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami