SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza kampania sklepów Kaufland, która informuje o ich dołączeniu do grona partnerów programu lojalnościowego Payback. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa.

Article

W ramach nowej kampanii emitowany jest spot, którego głównymi bohaterami są „punkciaki”, czyli maskotki programu Payback kryjące się za produktami w sklepie. „Punkciaki” pod nieobecność klientów bawią się, a każdemu z nich nadano zabawny wygląd i charakter. Gdy w sklepie pojawiają się klienci, „punkciaki” podążają za nimi przynosząc im dosłownie i w przenośni same korzyści.

Kampania zachęca nowych użytkowników programu Payback do odebrania i rejestracji karty w sieci Kaufland, a dotychczasowych użytkowników programu do odwiedzenia sklepów  w celu dalszego zbierania punktów.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinach i internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, która wygrała przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland pod koniec ub.r. Za animację odpowiada Platige Image.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asder
Payback. Właściwie to... nie ma w sumie w ogóle o czym gadać.
8 8
odpowiedź