SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PBS już bez DGA - zmiana nazwy i identyfikacji

Firma badawcza PBS DGA wraca do swojej dawnej nazwy PBS. Jednocześnie zmienia logo i całą identyfikację wizualną.

- Z naszych analiz wynika, że nazwa PBS DGA nigdy do końca nie przyjęła się ani wśród naszych klientów, ani respondentów - wciąż byliśmy nazywani PBS-em. Dlatego postanowiliśmy powrócić do marki, która ma dużą wartość i  świetną rozpoznawalność - uzasadnia Katarzyna Mojsiewicz, członek zarządu PBS. Firma pod nazwą PBS DGA funkcjonowała od 2005 roku.

Nowy logotyp PBS zawiera jej nazwę pisaną małymi literami oraz claim marki, będący rozwinięciem skrótu PBS. Kształt logo budują uproszczone konstrukty wyobrażające ludzkie postacie przedstawione w formie stylizowanej na wykres danych. - Odzwierciedla to najważniejsze dla nas wartości: być partnerami naszych klientów i wspierać ich strategie biznesowe - przekonuje Agnieszka Burska-Wojtkuńska, marketing manager w PBS. - To zewnętrzny wyraz zmian, które zachodzą już od ponad roku w naszej firmie, a zarazem pierwszy przejaw nowej strategii wizerunkowej - dodaje Katarzyna Mojsiewicz.

Nowe logo i pozostałe elementy identyfikacji wizualnej PBS zaprojektowała poznańska agencja Io Creative.

Dołącz do dyskusji: PBS już bez DGA - zmiana nazwy i identyfikacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl