Peja rapuje o krasnoludkach w reklamie Pizza Hut

Pizza Hut zainicjowała internetowy Rap Show, w którym znani raperzy odpowiadają prowokujące pytania i wykonują zadania muzyczne. W pierwszej odsłonie wystąpił Ryszard Andrzejewski, znany jako Peja.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Rap Show to format, w którym przedstawiciele rapowej sceny zderzani są w rozmowach z nietypowymi prowadzącym.. Gościem pierwszego odcinka jest Peja, z którym rozmowę prowadzi dziesięciolatek.

Podczas wywiadu raper nie tylko wyznaje, czy wciąż ma szacunek ludzi ulicy, ale przepytywany jest także m.in. z historii Polski czy z geografii. Na koniec stawia też czoła rapowi dla dzieci.

- Pizza Hut od lat towarzyszy muzykom na całym świecie - podczas prób, na koncertach czy backstage’u. Chcemy wykorzystać nasz związek z muzyką i przybliżyć artystyczny świat innym, tworząc bardzo oryginalny format, w którym zderzamy raperów z osobami pochodzącymi z odmiennych środowisk. Będzie zaskakująco, prowokująco i zabawnie - komentuje Maja Wagner, marketing specialist w AmRest.

Rap Show to kilkuodcinkowa seria, którą można oglądać na kanale YouTube Popkiller oraz na FB Pizza Hut. Premierowy epizod zaprezentowano 30 czerwca, a kolejny zaprezentowany zostanie 14 lipca.

Autorem koncepcji kampanii oraz formatu Rap Show jest agencja high&, która odpowiada również za realizację działań promocyjnych i PR, a także za reżyserię i produkcję materiałów wideo oraz pozyskanie i współpracę z artystami. Operatorem obrazu był Mateusz Golis. Media zakupił dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu