SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

422 tys. widzów nowego cyklu „Pełny obraz” w TVP1

Pierwsze trzy wydania nowego cyklu „Pełny obraz” oglądało średnio 422 tys. osób. TVP1 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dokument „Lichwa” nadany w ramach „Obrazu dnia”; fot. TVPArticle

Premiery „Pełnego obrazu” na antenie TVP1 pokazywane są we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 21 września 2021 roku. Średnia widownia misyjnej audycji do 5 października 2021 roku wyniosła 422 tys. osób, co przełożyło się na 3,24 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadziła emisja z 21 września, którą oglądało 521 tys. widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Pełnego obrazu” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP2 z udziałem na poziomie 22,62 proc., nadająca w tym czasie gł. „M jak miłość”. Drugi jest TVN (8,80 proc.; gł. „Milionerzy” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”), a trzeci - Polsat (5,63 proc.; „Ninja Warrior Polska”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 telewizyjna Jedynka też jest czwarta.

W ramach cyklu „Pełny obraz” prezentowana jest seria filmów dokumentalnych, podejmujących aktualne tematy społeczne w formule śledczo-dochodzeniowej.

Jak czytamy w opisie to „program o ważnych społecznie sprawach, w którym twórcy konfrontują stanowiska decydentów i ludzi od nich zależnych. Cykl jest adresowany do osób zainteresowanych szerokim kontekstem współczesnych problemów, postrzeganych z bardzo różnych perspektyw. „Pełny obraz” to także punkt odniesienia dla szerokiej dyskusji o najistotniejszych problemach dotyczących współczesnej Polski i Polaków.

Pomysłodawcą cyklu jest Mariusz Pilis, uznany reżyser filmów dokumentalnych.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 422 tys. widzów nowego cyklu „Pełny obraz” w TVP1

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Miał być wielki hit według Kurskiego a wyszła klapa jak wszystko co Kurski wymyśli bo ludzie takich pierdół nie chcą oglądać by się zanudzić takimi historiami .
odpowiedź
User
Marlena
Ewidentnie niewłaściwie stargetowany program. Nadaje się do TVP Info, a nie do TVP1.
odpowiedź
User
Iryk
Nuda dno
odpowiedź