SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peppermint dla TUI

Agencja Peppermint wygrała przetarg dla TUI

Agencja Peppermint wygrała roczny budżet na obsługę reklamową marki TUI w 2005 roku. W ramach współpracy Agencja zajmie się realizacją przyjętej strategii komunikacji marki w zakresie działań ATL i BTL. Nowa kampania TUI ruszy już na początku  stycznia br. Będzie to pierwszy etap zaplanowanych na cały rok działań, których celem jest wzmocnienie wizerunku TUI na rynku usług turystycznych.

Jak mówi Anna Zemke - Dyrektor Marketingu TUI - "O zwycięstwie Agencji Peppermint w przetargu zadecydowało przedstawienie strategii komunikacji najlepiej dopasowanej do potrzeb marki TUI i jej grupy docelowej, ciekawe pomysły działań BTL będące uzupełnieniem zaplanowanej kampanii oraz widoczne zrozumienie specyfiki branży."

Przetarg został rozpisany na początku listopada i dotyczył wyboru agencji w zakresie kreatywnej i strategicznej obsługi dla marki TUI, a więc przeprowadzenia całości działań ATL i BTL. Do przetargu zostały zaproszone 4 agencje, jednak nazwy pozostałych agencji ani wysokość budżetu nie zostały ujawnione.
Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii marki TUI zajmie się dom mediowy BrandConnection.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Peppermint dla TUI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl