SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech

Agencja marketing services Peppermint opracuje strategię obecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim.

W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje program aktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy w wybranych miejscowościach turystycznych. Działania mają na celu budowanie w świadomości konsumentów skojarzenia marki Lech z inspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami, podkreślającymi piątek jako symbol początku weekendu. Aktywności rozpoczną się w lipcu i potrwają około 2 miesięcy.

"Okres letni jest dla nas jednym z najważniejszych etapów w roku. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Peppermint odpowiedzialność za stworzenie koncepcji i realizację wszystkich eventów dla marki Lech w ramach Summer Epicentrum. Agencja posiada duże doświadczenie w tego typu działaniach, jest m.in. twórcą sukcesu imprezy Lech Party Inspirations w Warszawie oraz jej kontynuacji. Udowodniła tym samym, że rozumie charakter marki i potrafi w niestandardowy sposób zapewnić jej obecność w świadomości konsumentów."
- powiedziała Adriana Kajca - Senior Brand Manager marki Lech

Od końca kwietnia realizowana jest nowa strategia komunikacji marki, której przewodzi hasło "Nadchodzi piątek". Niestandardowy cykl eventów letnich przygotowany przez agencję Peppermint będzie spójny z odświeżoną platformą komunikacji marki Lech.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl