SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech

Agencja marketing services Peppermint opracuje strategięobecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim.

W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje programaktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy wwybranych miejscowościach turystycznych. Działania mają na celubudowanie w świadomości konsumentów skojarzenia marki Lech zinspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami, podkreślającymipiątek jako symbol początku weekendu. Aktywności rozpoczną się wlipcu i potrwają około 2 miesięcy.

"Okres letni jest dla nas jednym z najważniejszych etapów wroku. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Peppermintodpowiedzialność za stworzenie koncepcji i realizację wszystkicheventów dla marki Lech w ramach Summer Epicentrum. Agencja posiadaduże doświadczenie w tego typu działaniach, jest m.in. twórcąsukcesu imprezy Lech Party Inspirations w Warszawie oraz jejkontynuacji. Udowodniła tym samym, że rozumie charakter marki ipotrafi w niestandardowy sposób zapewnić jej obecność w świadomościkonsumentów."
- powiedziała Adriana Kajca - Senior Brand Manager marki Lech

Od końca kwietnia realizowana jest nowa strategia komunikacjimarki, której przewodzi hasło "Nadchodzi piątek". Niestandardowycykl eventów letnich przygotowany przez agencję Peppermint będziespójny z odświeżoną platformą komunikacji marki Lech.

Dołącz do dyskusji: Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl