SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi zachęca, by latem "sięgać po więcej" (wideo)

Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem „Sięgnij po więcej!". Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami oraz postawieniem na spontaniczne działania.

Article

W nowej kampanii celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami.

Akcja, obejmująca kreacje w telewizji oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.

- Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia - mówi Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię.

Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS.

Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pepsi zachęca, by latem "sięgać po więcej" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czif kriejtiw dajerktor
czy z budżetem reklamowym Pepsi nie mozna było podejść bardziej kreatywnie? wymuskani, wyselekcjonowani młodzi ludzie z agencji modelligowych śmiejący się, skaczący, biegający, jeżdżący są praktycznie już w każdej reklamie, samochodów, telefonów, czipsów, odkurzaczy, telefonów itp itd, poza tym ta dziewoja z reklamy ma słabą dykcję
odpowiedź