SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi wybiera ComPress

ComPress wprowadza produkty Gatorade na polski rynek

Pepsi Cola General Bottlers Poland w Warszawie podpisała umowę z agencją Public Relations ComPress S.A., dotyczącą wprowadzenia na polski rynek najpopularniejszego na świecie napoju dla sportowców, Gatorade®. Zakres obowiązków agencji obejmuje działania media relations, w tym organizację konferencji prasowych i prowadzenie biura prasowego. ComPress zajmie się również budowaniem relacji ze środowiskiem sportowym i ekspertami w zakresie medycyny sportowej i żywienia.

ComPress S.A. to jedna z najbardziej doświadczonych agencji public relations w Polsce, obsługująca obecnie takie firmy jak G-TECH, Philips Polska, Link4, Business Software Alliance czy Renault. W przypadku marki Gatorade, najważniejszym zadaniem dla konsultantów PR będzie wprowadzenie produktu na rynek oraz kształtowanie pozytywnych relacji z mediami i środowiskiem opiniotwórczym w zakresie żywienia i sportu. Działania te służyć będą właściwemu pozycjonowaniu marki Gatorade, która ma niemal 50% udziału w światowym rynku napojów izotonicznych.

Koncern Pepsi Cola General Bottlers zdecydował się na stworzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej dla marki Gatorade, która wdrażana jest równolegle w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Zależało nam na wsparciu agencji, która posiada doświadczenie w obsłudze klientów korporacyjnych i potrafi skutecznie realizować złożoną strategię Public Relations - powiedział Andrzej Chmiel, marketing manager Pepsi Cola General Bottlers Poland. Kluczowa okazała się umiejętność budowania relacji z mediami i szerokim otoczeniem firmy według standardów światowych.

Mimo, że firmy podpisały kontrakt w czerwcu br., ich współpraca w zakresie tworzenia kampanii wprowadzającej Gatorade na polski rynek trwa od listopada 2002 r. Początkowo prowadziliśmy dla Gatorade takie projekty, jak badania wstępne i identyfikacja docelowych odbiorców kampanii - mówi Bartosz Lewicki, Account Manager z ComPress SA. Przy obsłudze Gatorade pracuje w agencji trzyosobowy zespół. Dotychczasowe działania przyniosły już znaczące efekty. Pepsi podpisała kontrakt o współpracy z Lechem Poznań oraz Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Już wkrótce zobaczymy najlepszych polskich sportowców i najlepszy napój izotoniczny na tym samym boisku, a to jednoznaczny przekaz dla potencjalnych odbiorców. - twierdzi Bartosz Lewicki.

Dołącz do dyskusji: Pepsi wybiera ComPress

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl