SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Perfekcja smaku od pokoleń” reklamuje kiełbasę Olewnik (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa kiełbasy Sucha Krakowska marki Olewnik prowadzona pod hasłem „Perfekcja smaku od pokoleń”. Strategię i kreację akcji firma ZM Olewnik przygotowała wspólnie z agencjami Saatchi & Saatchi Poland i XRS.

Article

Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Reklamy mają przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z  tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności kiełbasy Sucha Krakowska do skali ogólnopolskiej.

Akcja obejmuje telewizję (spot i billboard sponsorski m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV), prasę, internet (m.in. serwisy społecznościowe i blogi) oraz sklepy (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Potrwa do końca września.

Kreację i strategię kampanii firma ZM Olewnik przygotowała razem z agencją reklamową Saatchi & Saatchi Poland. Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Perfekcja smaku od pokoleń” reklamuje kiełbasę Olewnik (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl