“Perfekcyjna Pani Domu” liderem rynku z 1,27 mln widzów

Nadawany w TVN drugi sezon programu “Perfekcyjna Pani Domu 2” po czterech odcinkach gromadzi średnio 1,27 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show jest liderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki “Perfekcyjnej Pani Domu 2” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30. Cztery pierwsze z nich (pokazane w okresie od 3 do 24 września br.) obejrzało średnio 1,27 mln osób, co zapewniło stacji 16,35 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 19,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

TVN w paśmie emisji „Perfekcyjnej Pani Domu 2” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, natomiast jego udział wynosi 14,48 proc. Trzecia jest TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 11,68 proc.), a czwarta - TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”, serial „Dynastia Tudorów”; 8,64 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, tam udział drugiego Polsatu wynosi 16,24 proc.

W opartym na brytyjskiej licencji formacie “Perfekcyjna Pani Domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków.

Pierwsza seria programu emitowana była wiosną br. na antenie TVN Style. Oglądało ją tam średnio 155 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 1,73 proc. oraz 2,50 proc. udziału. Dane te dotyczą odcinków premierowych, nadawanych w kobiecym kanale w niedziele o 10.45.

grafika

Małgorzata Rozenek / fot. TVN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały