Performance Group z większym zarządem

Do zarządu agencji Performance Group dołączyli: Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Wzmocniony zarząd skoncentruje się na dalszym rozwijaniu agencji w kierunku zintegrowanych usług, pozwalających na pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Performance Group z większym zarządem

- Za zmianami w strukturze zarządu idą dalsze zmiany w filozofii działania agencji, które umożliwią naszym Klientom jeszcze pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi. Zintegrowane podejście pozwoli nam lepiej odpowiadać na rosnące wymagania rynkowe oraz wyzwania przed jakimi stają nasi klienci – mówi Iwona Kuchta, kierująca w agencji obszarem Client Service & Operations.

Nowi członkowie zarządu wnoszą doświadczenie, które pomoże agencji sprostać wyzwaniom związanym m.in. ze: skalowaniem i wzrostem biznesów klientów poprzez zintegrowane kampanie digital & ATL, ekspansją na nowe rynki geograficzne oraz kategorie produktów czy zwiększaniem efektywności działań brandowych i performance’owych dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu danych i narzędzi z obszaru AI.

Iwona Kuchta pełni w Performance Group rolę agency head, client service & COO. Pracuje w agencji od 17 lat. Od początku była odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i międzynarodowym. Była liderką projektów realizowanych m.in. dla firm takich jak: IKEA, Castorama, Makro Cash&Carry czy GSK (i wielu innych).

Piotr Panasiuk zajmuje w agencji stanowisko agency head data & product. Jest managerem z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu, wyznawcą podejścia data-driven. Po stronie agencji odpowiedzialny jest za nadzór i rozbudowę całego portfolio produktowego w obszarach search, content i influence marketingu oraz opracowywanie opartych na danych strategii content marketingowych dla kluczowych klientów, w tym np. marek P&G na rynkach EMEA. Sam określa się jako entuzjasta łączenia marketingowej wody (branding) z ogniem (efektywnościowych strategii marketingowych, brand performance).

–  Relacje z naszymi klientami nie kończą się na wsparciu z zakresu kampanii i strategii. Zależy nam na budowaniu długofalowych, strategicznych partnerstw, które zapewnią wzrost nie tylko w krótkim okresie, ale również w dłuższej perspektywie czasowej. W tym zakresie ważne są także innowacyjne rozwiązania w zakresie Client Growth & Partnership –  dodaje Dariusz Kuchta, który w Performance Group pełni rolę agency head, client growth & partnership.

Dariusz Kuchta w Performance Group pracuje od 14 lat. Jest absolwentem European University Cyprus, SGH, w trakcie studiów MBA na kierunku „Cyfrowa Transformacja & AI”. Posiada bogate doświadczenie w pracy dla klientów w Polsce oraz w Europie, m.in. dla marek takich jak: CCC, Vistula, New Balance, Bunge, Ryobi, Tarczyński, Medicover, OBI, T-Mobile. Dodatkowo odpowiada w agencji za współpracę z: Google, agencjami partnerskimi, siecią niezależnych agencji w Europie oraz Digital Experts Club.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej