Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski będą reklamować perfumy Miraculum

Para aktorów Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski (znani m.in. z serialu "M jak miłość") zostali ambasadorami nowej linii perfum marki Miraculum. Wkrótce pojawią się w jej reklamach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski zostali ambasadorami nowej linii zapachów dla Niej i dla Niego marki Miraculum.

Kompozycje zapachowe nowych zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego opracowano we współpracy z francuskimi kreatorami z miasta Grasse.

Do ich produkcji użyto akordów cytrusowych, morskich. W linii dla kobiet dominują mandarynka i różowy pieprz, a w linii zapachów męskich - akordy mocniejsze z zaznaczonym charakterem  i wyrazistością. Nowa kolekcja zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego będzie sprzedawana wyłącznie w sieci Rossmann.

Kampanię z udziałem Adriany Kalskiej i Mikołaja Roznerskiego zaplanowano jeszcze na tegoroczną jesień. Działania reklamowe mają obejmować telewizję, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży.

Przypomnijmy, że w czerwcu poinformowano, że Mikołaj Roznerski został ambasadorem marki kosmetyków dla mężczyzn Wars, której właścicielem jest Miraculum.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe