Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski będą reklamować perfumy Miraculum

Para aktorów Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski (znani m.in. z serialu "M jak miłość") zostali ambasadorami nowej linii perfum marki Miraculum. Wkrótce pojawią się w jej reklamach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski zostali ambasadorami nowej linii zapachów dla Niej i dla Niego marki Miraculum.

Kompozycje zapachowe nowych zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego opracowano we współpracy z francuskimi kreatorami z miasta Grasse.

Do ich produkcji użyto akordów cytrusowych, morskich. W linii dla kobiet dominują mandarynka i różowy pieprz, a w linii zapachów męskich - akordy mocniejsze z zaznaczonym charakterem  i wyrazistością. Nowa kolekcja zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego będzie sprzedawana wyłącznie w sieci Rossmann.

Kampanię z udziałem Adriany Kalskiej i Mikołaja Roznerskiego zaplanowano jeszcze na tegoroczną jesień. Działania reklamowe mają obejmować telewizję, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży.

Przypomnijmy, że w czerwcu poinformowano, że Mikołaj Roznerski został ambasadorem marki kosmetyków dla mężczyzn Wars, której właścicielem jest Miraculum.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych