Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski będą reklamować perfumy Miraculum

Para aktorów Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski (znani m.in. z serialu "M jak miłość") zostali ambasadorami nowej linii perfum marki Miraculum. Wkrótce pojawią się w jej reklamach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski zostali ambasadorami nowej linii zapachów dla Niej i dla Niego marki Miraculum.

Kompozycje zapachowe nowych zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego opracowano we współpracy z francuskimi kreatorami z miasta Grasse.

Do ich produkcji użyto akordów cytrusowych, morskich. W linii dla kobiet dominują mandarynka i różowy pieprz, a w linii zapachów męskich - akordy mocniejsze z zaznaczonym charakterem  i wyrazistością. Nowa kolekcja zapachów Miraculum dla Niej i dla Niego będzie sprzedawana wyłącznie w sieci Rossmann.

Kampanię z udziałem Adriany Kalskiej i Mikołaja Roznerskiego zaplanowano jeszcze na tegoroczną jesień. Działania reklamowe mają obejmować telewizję, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży.

Przypomnijmy, że w czerwcu poinformowano, że Mikołaj Roznerski został ambasadorem marki kosmetyków dla mężczyzn Wars, której właścicielem jest Miraculum.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami