'Pester power' dla marki Bakuś

19 marca rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa promująca nowe serki Bakuś, których producentem jest firma Bakoma SA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przygotowana przez Polymus Integrated Communication strategia dla marki Bakuś wykorzystuje technikę marketingową „pester power”. Strategia dla Bakusiazakłada działania w oparciu o marketing 360 stopni, którego pierwszym elementem było przygotowanie serii (30- i 15-sekundowych) spotów reklamowych jako głównych nośników komunikacji marki.

        

Nowa reklama telewizyjna przybiera klimat kolorowej, radosnej i energicznej animacji 3D utrzymanej w rytmie rymowanej piosenki. Sześć całkowicie nowych, animowanych postaci przedstawia różne smaki Bakusia oraz informuje o witaminach A, D i E zawartych w serkach.

Bakoma SA to największy polski producent jogurtów i innych przetworów mlecznych – serków, deserów i musów owocowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu