PewDiePie ma ponad 100 milionów subskrypcji na YouTube

Liczba subskrypcji kanału PewDiePie, prowadzonego przez Szweda Felixa Kjellberga, przekroczyła właśnie 100 milionów. To pierwszy indywidualny twórca na YouTube z tak dużą liczbą subskrypcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

PewDiePie, a właściwie Felix Kjellberg, prowadzi kanał na YouTube od 2010 roku. Publikuje głównie treści humorystyczne, vlogi oraz filmy „Let’s Play”. W niektórych filmach komentuje bieżące wydarzenia na świecie oraz to co dzieje się na YouTube. W niektórych filmach pojawia się jego partnerka (od niedawna żona), Marzia Bisognin.

Historyczny rekord PewDiePie'a

Kjellberg jest pierwszym w historii serwisu indywidualnym twórcą, który zgromadził ponad 100 milionów subskrypcji. Daleko w tyle zostawia innych youtuberów, którzy w klasyfikacji największych kanałów osiągają najwyżej ok. 60 mln subskrypcji. Youtubera pod względem liczby subskrypcji na kanale wyprzedza tylko indyjski kanał muzyczny T-Series, gdzie znajdują się największe przeboje z tego kraju.

Szwed podziękował na Twitterze swoim fanom.

Specjalne gratulacje złożył twórcy YouTube.

Kontrowersje wokół PewDiePie

Czarne chmury nad karierą Felixa Kjellberga zebrały się w lutym 2017 roku. Wtedy „The Wall Street Journal” ujawnił, że przez pół roku w filmach twórcy pojawiały się treści o charakterze antysemickim i nazistowskim. W rezultacie youtuber utracił kontrakt z wytwórnią Disney’a, a YouTube pozbawił go intratnego miejsca w programie reklamowym Google Preferred. Dotknięty poważnymi restrykcjami Kjellberg przeprosił za aferę, ale zaatakował przy tym WSJ, oskarżając gazetę o chęć zniszczenia jego kariery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały