PGE reklamuje „prąd jak prąd, ale w stałej cenie” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej pod hasłem „Prąd jak prąd, ale w stałej cenie”. Przygotowały ją agencja Scholz & Friends Warszawa, Rio de Post i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
PGE reklamuje „prąd jak prąd, ale w stałej cenie” (wideo)

Reklamy z kampanii pokazują, z jak wielu sprzętów elektrycznych ludzie korzystają na co dzień. Informują tez o ofercie PGE gwarantującej stałą opłatę za prąd do 2017 roku.

Kampania jest prowadzona w telewizji (największe stacje), prasie oraz na outdoorze (m.in. nośniki busback).

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot wyreżyserował Michał Bulik, a postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]