PHD rozpoczyna obsługę Krajowego Rejestru Długów

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Krajowego Rejestru Długów BIG SA. To nowy klient domu mediowego PHD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PHD rozpoczyna obsługę Krajowego Rejestru Długów

Obecna komunikacja skierowana jest do biznesu i osób prowadzących własną działalność gospodarczą, a jej celem jest uświadomienie jakie konsekwencje mogą nieść za sobą nawet niewielkie zobowiązania wobec kontrahentów i jak możemy sprawdzić rzetelność naszych partnerów biznesowych.

Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że obecność w Krajowym Rejestrze Długów może wpływać na ich postrzeganie przez inne osoby i firmy. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz reklamy display i video w digitalu.

Współpraca pomiędzy PHD a KRD jest wynikiem wygranego przetargu, który odbył się na przełomie czerwca i lipca br. PHD wygrał pełną obsługę mediową klienta, a kompetencje te zostały poszerzone o kompleksową produkcję materiałów reklamowych do kampanii - zarówno animowanych spotów TV, wszystkich materiałów graficznych do działań digitalowych oraz realizacje działań contentowych do telewizji, internetu i radia. Produkcją materiałów reklamowych zajął się team kreatywny.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-reklamowa-rosna-dlugi-mniej-zlecen-od-klientow-ciecia-wydatkow-na-promocja,7169496517301889a ##

KRD realizuje także kompleksową aktywność contentową planowaną oraz koordynowaną przez zespół Drum Polska zarówno w telewizji, radiu oraz internecie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day