Piąte urodziny SPC House of Media

Niesieciowy SPC House of Media obchodzi 5. urodziny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy SPC House of Media został założony w sierpniu 1999 roku przez Rolanda Sprunga (Prezes Zarządu) i Michała Szeptyckiego (Dyrektor ds. Mediów). Był to pierwszy w Polsce dom mediowy nie związany z żadną agencją reklamową ani z międzynarodową siecią - informuje Brief.

 Pierwszym klientem SPC był OFE Rodzina. Wśród kolejnych klientów byli m.in.: TP SA, Groupe SEB Polska (marka Tefal), TelePizza, Metsa Tissue (marki Mola i Lambi), PKN Orlen (Orlen Team, Eksterm Plus, Qal), Sokołów, Atlantic (kampania TV w Rosji), Ernst & Young czy ministerstwo turystyki Turcji. W ciągu 5 lat działalności SPC House of Media zwiększył przychody z 7,5 mln w 1999 r. do 28 mln w 2003 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem