Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. Oprzyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domymediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, UniversalMcCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie -wspólnie z Media Concept - dla firmy.- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieciz dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfoliousług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych -uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.

Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampaniireklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach.Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytoremIAM, ma nastąpić pod koniec listopada.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"