Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. Oprzyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domymediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, UniversalMcCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie -wspólnie z Media Concept - dla firmy.- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieciz dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfoliousług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych -uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.

Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampaniireklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach.Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytoremIAM, ma nastąpić pod koniec listopada.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu