SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pieniądze goniące klientów reklamują Lubię to! Konto w Banku BPH (wideo)

Bank BPH prowadzi promocję rachunku Lubię to! Konto, w ramach której klienci mogą otrzymywać zwrot 3 proc. płatności realizowanych kartą. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencję Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink.

Promocja, trwająca od początku marca, jest skierowana dla osób, które do końca czerwca otworzą Lubię to! Konto (nie korzystając w br. z innego rachunku osobistego w Banku BPH). W ramach oferty przez rok będą otrzymywać 3 proc. zwrotu wydatków za dowolne zakupy opłacone kartą do konta (maksymalnie 50 zł miesięcznie).

W spotach reklamowych ten mechanizm obrazowo pokazuje bohater symbolizujący owe 50 zł, który goni i przymila się do klientów banku. Reklamy informują też, że posiadacz promowanego Lubię to! Konta nie płaci za jego prowadzenie, krajowe przelewy internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i doładowania telefonów komórkowych.

 

Akcja reklamowa wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do połowy czerwca. Obejmuje telewizję (trzy spoty emitowane m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie), internet (spoty na Player.pl, VoD.pl, Ipla.tv i YouTube, reklamy display w serwisach takich jak Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl, Bankier.pl czy Money.pl), kina oraz oddziały Banku BPH (materiały BTL, siatki na witrynach).

Koncepcję komunikacji i kreację reklam przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Pieniądze goniące klientów reklamują Lubię to! Konto w Banku BPH (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ARTUR GŁOWACKI WAŁCZ....MIRELLA TRAVEL
https://youtu.be/sbThjoG_CR4
www.artur-glowacki.pl
www.artur-prezydent.pl
0 0
odpowiedź
User
lukas
Odrobinę pachnie konceptem wizualnym PKO.
0 0
odpowiedź