SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierce Brosnan w kampanii reklamowej Vistuli

Platforma Mediowa Point Group na zlecenie Vistula & Wólczanka przeprowadziła negocjacje i doprowadziła do podpisania kontraktu dotyczącego wykorzystania wizerunku znanego amerykańskiego aktora - Pierce'a Brosnana w jesienno-zimowej kampanii marki Vistula.

Negocjacje objęły zarówno wykorzystanie wizerunku artysty, przeprowadzenie sesji zdjęciowej w Londynie, gwarancję wyłączności czasowej i terytorialnej oraz przyjazd Pierce'a Brosnana do Polski. W wyniku negocjacji podpisany został kontrakt, na mocy którego Pierce Brosnan stał się ambasadorem marki.

Pod koniec czerwca 2007 w Londyńskim Street Studio odbyła się sesja zdjęciowa z udziałem artysty. Obecnie akceptowane są finalne ujęcia, które zostaną wykorzystane w jesienno-zimowej kampanii marki Vistula. Rozpocznie ją pokaz nowej kolekcji, który odbędzie się 6-go września 2007.

"Negocjacje trwały od stycznia 2007 i wymagały wielu szczegółowych uzgodnień. Kampania będzie zapewne ogromnym sukcesem i pierwszą na tę skalę w Polsce z wykorzystaniem gwiazdy światowego kina do budowania wizerunku polskiej marki. Wykorzystywanie międzynarodowych "celebrities" do promowania lokalnych marek wielokrotnie zamieniało się w sukces. W segmencie odzieży można tak choćby powiedzieć o brytyjskiej marce odzieżowej Aquascutum, która za jeden ze swoich największych sukcesów uważa właśnie przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem wizerunku Pierce'a Brosnana" - komentuje Michał M. Lisiecki, Prezes Zarządu Platformy Mediowa Point Group S.A.

Jak twierdzą przedstawiciele Vistuli, wybór Brosnana ma potwierdzić wizerunek V&W jako marki z górnej półki.

Aktora w polskich ubraniach zobaczymy na billboardach, w reklamach prasowych, a nawet na miejskich autobusach i tramwajach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierce Brosnan w kampanii reklamowej Vistuli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl