SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza polska telewizja biznesowa

We wrześniu rusza kolejny nowy polski kanał tematyczny

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl pierwszego września 2004 ma pojawić się pierwszy polski kanał biznesowy - Telewizja Biznes. Obecnie nadawca, firma Media Biznes, czeka na decyzję KRRiT o przyznanie polskiej koncesji.

Misją nowej telewizji ma być stworzenie programu, skierowanego przede wszystkim do osób zainteresowanych tematyką biznesową oraz promowanie na swojej antenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, które są głównym partnerem stacji.

Telewizja Biznes początkowo będzie nadawała codziennie 16 godzin programu pomiędzy godz. 8.00 a 24.00. W tym 5 godzin premier i 11 godzin powtórek z innych dni.

Do najważniejszych elementów programu mają należeć:

  • magazyn "Biznes dziś" - codzienny, dziesięciominutowy program w formie dziennika, emitowany co godzinę i trzyminutowy serwis nadawany co pół godziny;
  • magazyn gospodarczy "Targi"
  • "Biznes Hyde Park"
  • "Biznes-Kino", "Biznes-Moda", "Biznes -Vip" oraz "Imperium Moto".

    TV Biznes planuje nawiązanie ścisłej współpracy z telewizjami o podobnym profilu, jak Bloomberg i EbS oraz polską prasą m.in. "Rzeczpospolitą".

    Dyrektorem programom stacji jest Dobiesław Wielińdki a szefem projektu Piotr Barełkowski.
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Pierwsza polska telewizja biznesowa

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl