SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions

Agencja DDB Warszawa została nagrodzona w Cannes Srebrnym Lwem za kampanię dla McDonald’s Polska. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor otrzymała aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala. Na potrzeby akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.

DDB Warszawa walczy z tą kampanią o Lwy w Cannes także w kategoriach Design – Brand Environment & Experience Design, Design – Driven Effectiveness, Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design, Industry Craft – Art Direction: Outdoor, Industry Craft – Illustration: Outdoor, Outdoor – Special Build, Outdoor – Interactive Experiences oraz Media – Large-Scale Media.


 

Dołącz do dyskusji: Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Brawo!
1 0
odpowiedź
User
Jozinzbazin
Czy to w ogóle było ekologiczne, ile to prądu brało, ile CO2 zostało wyemitowane?
0 0
odpowiedź
User
Jozinzbazin
Czy to w ogóle było ekologiczne, ile to prądu brało, ile CO2 zostało wyemitowane?
0 0
odpowiedź