Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions

Agencja DDB Warszawa została nagrodzona w Cannes Srebrnym Lwem za kampanię dla McDonald’s Polska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions
fot. materiały prasowe

Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor otrzymała aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala. Na potrzeby akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.

grafika

Cannes także w kategoriach Design – Brand Environment & Experience Design, Design – Driven Effectiveness, Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design, Industry Craft – Art Direction: Outdoor, Industry Craft – Illustration: Outdoor, Outdoor – Special Build, Outdoor – Interactive Experiences oraz Media – Large-Scale Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję