Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions

Agencja DDB Warszawa została nagrodzona w Cannes Srebrnym Lwem za kampanię dla McDonald’s Polska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Pierwszy Lew dla Polski w konkursie Cannes Lions
fot. materiały prasowe

Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor otrzymała aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala. Na potrzeby akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.

grafika

Cannes także w kategoriach Design – Brand Environment & Experience Design, Design – Driven Effectiveness, Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design, Industry Craft – Art Direction: Outdoor, Industry Craft – Illustration: Outdoor, Outdoor – Special Build, Outdoor – Interactive Experiences oraz Media – Large-Scale Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana