SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwszy spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

Suma pieniędzy wydanych na reklamy w internetowych wyszukiwarkach wUSA była w IV kwartale ubiegłego roku o 8 procent niższa wporównaniu z analogicznym okresem roku 2007.

To pierwszy kwartalny spadek w ujęciu rocznym odnotowany przezfirmę Efficient Frontier odkąd zaczęła ona monitorować tenrynek.

Z danych firmy wynika, że małe firmy obcięły w tym okresie swojewydatki o 23 procent, a reklamodawcy wydający na reklamy wwyszukiwarkach powyżej 200 tysięcy dolarów o 9 procent. Z kolei wprzypadku firm przeznaczających tutaj od 50 do 200 tysięcy dolarów,poziom nakładów pozostał na mniej więcej tym samym poziomie.

Reklamodawcy finansowi zmniejszyli swoje nakłady w omawianymsektorze o 20 procent, a marki motoryzacyjne o 15 procent.Tymczasem w przypadku branży handlowej odnotowano 9-procentowywzrost.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Pierwszy spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl