Pierwszy stacjonarny sklep Lush w Polsce otwarty

Brytyjski producent kosmetyków Lush otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Działa od 17 lutego w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pierwszy stacjonarny sklep Lush w Polsce otwarty

Ponad 100-metrowa przestrzeń salonu oferującego świeże, ręcznie robione, nietestowane na zwierzętach produkty jest dostępna dla klientów w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

grafika
grafika
grafika

Honorowego przecięcia wstęgi dokonała wiceambasador Wielkiej Brytanii w Polsce Jennifer MacNaughtan.

Sklep Lush w Złotych Tarasach podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Znajdują się tam m.in: czterometrowa ściana z kultowymi bombami do kąpieli, sekcja perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych.

grafika

Brytyjska firma Lush Cosmetics zajmuje się sprzedażą kosmetyków od 1995 roku. Ma obecnie ok. 951 sklepów na całym świecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lush-cosmetics-zawiesza-dzialalnosc-w-social-mediach ##

Obsługą media relations marki w Polsce zajmuje się agencja Labcon (Group One).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami