SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pijani życiem” ludzie i piosenka The Dumplings w nowej kampanii Fundacji Rak'n'Roll (wideo)

Ruszyła kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”, który opowiada o ludziach „pijanych życiem”, bo dzięki pokonaniu choroby silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.

”Dla Nas KRS 0000 338 803” to utwór inspirowany doświadczeniami osób, które przeszły przez raka.  Dzisiaj mówią o sobie, że są pijani życiem. Bohaterowie teledysku - Marta, Weronika, Kasia, Wioletta i Artur silniej czują jego smak, czym dzielą się w testimonialach.

Do udziału w tegorocznej kampanii na rzecz zbierania 1% podatku, fundacja Rak`n`Roll zaprosiła zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy specjalnie dla Fundacji stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”.

- Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak'n'Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca - mówi Justyna Święs.

Teledysk do utworu wyreżyserowała debiutująca w tej roli aktorka Olga Bołądź. W klipie w roli aktorów wystąpili Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur – przyjaciele i podopieczni Fundacji, którzy kiedyś zmagali się z rakiem, a dzisiaj celebrują życie, czerpiąc z niego jak najwięcej. Mają oni inspirować do działania i udowadniać, że z rakiem można żyć, przez raka można przejść.

W teledysku pojawia się również znane z zeszłorocznej kampanii rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803”. Było ono głównym motywem akcji „Nie ma Rak`n`Rolla bez procentów”, w której fundacja, poprzez zastosowaną grę słowną zwracała uwagę, że do działania potrzebuje procentów, jednak innych niż może się wydawać.

Piwo „KRS 0000 338 803” to oryginalna receptura browaru rzemieślniczego Inne Beczki. Etykieta umieszczona na butelce informuje o tym jak wesprzeć fundację. Nazwa piwa to numer KRS, który należy wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chcemy przykazać 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. Piwo dystrybuowane jest, tak jak poprzednio, w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz w sieci www.frisco.pl.  

Za przygotowanie strategii oraz wypracowanie koncepcji kreatywnej obecnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Grey, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw, postprodukcję studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Dołącz do dyskusji: „Pijani życiem” ludzie i piosenka The Dumplings w nowej kampanii Fundacji Rak'n'Roll (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl