Pika: rebranding pod hasłem "Think Big!"

Firma Pika, działająca na rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów, zmienia wizerunek. Zmiany obejmują identyfikację wizualną i nowe hasło.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna firmy Pika związana jest z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego marki: "Think Big!". - Oznacza ono, że klienci Pika mogą skupić się na tworzeniu swojego biznesu i budowaniu sukcesu firmy, mogą zatem swobodnie myśleć o rzeczach wielkich, podczas gdy Pika, której eksperci zajmą się skutecznym zarządzaniem informacją, odciąży firmę od spraw związanych np. z obiegiem danych czy automatyzacją procesów biznesowych. Nasze hasło wskazuje także na myślenie o innowacyjności, rozwoju, na otwartość dotyczącą współpracy w wymiarze globalnym - tłumaczy Karolina Kalkowska, prokurent i dyrektor bezpieczeństwa w spółce.

Nowy logotyp Pika ma wskazywać na połączenie i przenikanie się cech potęgi i rozumu (pika – włócznia) oraz symbolu nieskończoności, doskonałości, wewnętrznej spójności, a zarazem wiecznego ruchu (kula). Oddzielające się mniejsze kule mają stanowić symbol kiełkowania, zarówno biznesu Pika, jak i towarzyszącej firmie idei ciągłego rozwoju. Przeważające niebieskie barwy mają odzwierciedlać bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe klientów do firmy, a jednocześnie wskazywać na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność. Z kolei fioletowe elementy mają stanowić symbol wyobraźni, wiedzy, a także usług o najwyższym standardzie, ukierunkowanym na optymalizację procesów biznesowych klienta.

Pika - dotychczasowe i nowe logo

Rebranding marki stanowi również zapowiedź nowej strony internetowej Pika, która ma ruszyć na początku czerwca br. Witryna ma zostać odświeżona i wzbogacona o nowe, interaktywne elementy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style