SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pika: rebranding pod hasłem "Think Big!"

Firma Pika, działająca na rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów, zmienia wizerunek. Zmiany obejmują identyfikację wizualną i nowe hasło.

Pika: rebranding pod hasłem

Nowa identyfikacja wizualna firmy Pika związana jest z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego marki: "Think Big!". - Oznacza ono, że klienci Pika mogą skupić się na tworzeniu swojego biznesu i budowaniu sukcesu firmy, mogą zatem swobodnie myśleć o rzeczach wielkich, podczas gdy Pika, której eksperci zajmą się skutecznym zarządzaniem informacją, odciąży firmę od spraw związanych np. z obiegiem danych czy automatyzacją procesów biznesowych. Nasze hasło wskazuje także na myślenie o innowacyjności, rozwoju, na otwartość dotyczącą współpracy w wymiarze globalnym - tłumaczy Karolina Kalkowska, prokurent i dyrektor bezpieczeństwa w spółce.

Nowy logotyp Pika ma wskazywać na połączenie i przenikanie się cech potęgi i rozumu (pika – włócznia) oraz symbolu nieskończoności, doskonałości, wewnętrznej spójności, a zarazem wiecznego ruchu (kula). Oddzielające się mniejsze kule mają stanowić symbol kiełkowania, zarówno biznesu Pika, jak i towarzyszącej firmie idei ciągłego rozwoju. Przeważające niebieskie barwy mają odzwierciedlać bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe klientów do firmy, a jednocześnie wskazywać na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność. Z kolei fioletowe elementy mają stanowić symbol wyobraźni, wiedzy, a także usług o najwyższym standardzie, ukierunkowanym na optymalizację procesów biznesowych klienta.

Pika - dotychczasowe i nowe logo

Rebranding marki stanowi również zapowiedź nowej strony internetowej Pika, która ma ruszyć na początku czerwca br. Witryna ma zostać odświeżona i wzbogacona o nowe, interaktywne elementy.

  • Więcej informacji:
  • Pika
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pika: rebranding pod hasłem "Think Big!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl