SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piłkarska kampania mobilna reklamuje KIA cee’d (wideo)

W internecie mobilnym trwa kampania reklamowa samochodu KIA cee’d nawiązująca do Euro 2012. Akcję, opartą na reklamach rich mediowych, przygotowała agencja Mobext Polska (grupa Havas Digital).

Mobilna kampania KIA cee’d wykorzystuje formaty rich mediowe, które pozwalają internautom zapoznać się z tym samochodem bezpośrednio z poziomu kreacji reklamowej, bez potrzeby odwiedzania osobnej strony lub ściągania aplikacji. Reklama zawiera m.in. zewnętrzny widok auta oraz umożliwia sprawdzenie dostępnych kolorów nadwozia i obejrzenie zdjęć wnętrza.

W reklamie dostępna jest też prosta gra piłkarska związana z Euro 2012, oficjalnie sponsorowanym przez KIA. Ponadto poprzez kreację reklamową można wyszukać najbliższego dealera, połączyć się z nim i umówić się na jazdę testową, będącą warunkiem udziału w konkursie, w którym można wygrać bilety na mecze Euro.

Reklama, działająca w technologii HTML5, jest wyświetlana w serwisach z sieci InMobi i aplikacjach, m.in. „Angry Birds Space”, „Draw Something”, „Mahjong” czy „Sudoku”. Przygotowaniem i wdrożeniem kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mobext Polska należąca do grupy Havas Digital.

Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania mobilna reklamuje KIA cee’d (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl