SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piłkarskie emocje reklamują UPC (wideo)

W najważniejszych mediach startuje piłkarska kampania reklamowa UPC Polska. Akcja pod hasłem „Przeżyj wyjątkowe sportowe emocje z UPC” promuje konkretne usługi dostępne w tej sieci.

Ruszająca właśnie kampania UPC Polska nawiązuje do zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, podkreślając, że dzięki ofercie tej sieci można przeżywać wyjątkowe emocje sportowe. Poszczególne przekazy – oparte na wizerunku rozentuzjazmowanych kibiców – promują dekoder z nagrywarką, internet Fiber Power oraz taryfy telefoniczne. W ramach kampanii w czerwcu zorganizowany zostanie konkurs internetowy, w którym za najlepsze filmy wideo prezentujące żonglerkę i triki z piłką będzie można wygrać MacBooki, iPody nano oraz Adidas Jabulani – oficjalne piłki tegorocznego mundialu.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TV4, TVN 7, Polsat Sport, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), radiu (stacje lokalne), internecie (Onet, Interia, Wirtualna Polska, o2, 90miut), prasie („Metro”, „Przegląd Sportowy”, „Przegląd Sportowy – Skarb Kibica”), biurach obsługi klienta UPC (plakaty i ulotki) oraz na outdoorze (siatki na rynkach w Krakowie i Wrocławiu).

Spoty telewizyjne na potrzeby kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotowała londyńska agencja DAD, która dostarczyła również materiały, na podstawie których agencja reklamowa Arip opracowała kreacje drukowane, a agencja interaktywna Byss – internetowe. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
 

Dołącz do dyskusji: Piłkarskie emocje reklamują UPC (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roberto
Wszystko fajnie, tylko dlaczego nie będzie można obejrzeć mistrzostw świata w HD? Nadal UPC nie ma TVP HD czy TVP Sport HD.
odpowiedź
User
rick
UPC NIECH SZYBKO ZMADRZEJE I WPROWADZI POLSKI KANAŁ TVP SPORT BO LUDZIE PRAWDZIWI KIBICE UCIEKNA DO KONKURENCJI KTORA NAS NIE "OLEWA" I MA TEN KANAŁ np:MULTIMEDIA, TTK i tp.DLACZEGO JESTESCIE UPARCI TŁUMACZAC ZE TVP SPORT CHCE 1,-ZŁ OD KLIENTA ,TO WYRZUCCIE KILKA INNYCH BZDURNYCH KANAŁOW LUB PODNIESCIE NAM CENE np O 1,25ZŁ I MACIE DUZA KASE ZA NIC -CZY NIKT W TEJ FIRMIE NIE UMIE LICZYC.rick
odpowiedź
User
azx
ZENUJACA I KOMPROMITUJACA TA SIEC REKLAMA.....NAWET NIEMOGA ZAPEWNIC ODBIORU KANALOW TVP 1,2 ,INFO W CYFROWEJ UPC RZECZYWISCIE W CYFROWEJ JAKOSCI, A POBIERAJA SYGNAL Z ANALOGOWEGO ZRODLA CO PRZEJAWIA SIE SNIEGIEM ,SLABA JAKOSCIA TYCH KANALOW.DZIEKUJE ZA TAKIE EMOCJE BEZ TVP HD,TVP SPORT,EUROSPORT HD.ZENADA...
odpowiedź