„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” w MTV Polska

MTV Networks Polska pokaże polską edycję programu „Pimp My Ride”, skierowanego do wielbicieli  motoryzacji. Partnerem strategicznym projektu została Coca-Cola Poland Services.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” jest pierwszym z zaplanowanych na ten rok projektów nowej zintegrowanej strategii 360 stopni działu komercyjnego MTV Networks Polska, zarządzanego przez Macieja Kutaka, wiceprezesa ds. komercyjnych MTV Networks Polska.   Jak informuje nadawca „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” będzie promowany na każdym z trzech etapów – zgłoszeń, produkcji oraz emisji . „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zostanie również wsparte kampanią marketingową i działaniami komunikacyjnymi.   W projekt „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zaangażowany jest dom mediowy Starcom. Patronem medialnym akcji jest portal Onet.pl. W programie MTV pokazuje jak stare samochody zamieniać w „wypasione fury”.

Dotychczas w Europie i w Stanach Zjednoczonych powstało już kilka edycji  programu. „Pimp My Ride UK” okazał się najpopularniejszą lokalną produkcją w historii MTV UK. Zgłoszenia do polskiej odsłony przyjmowane są do 13 kwietnia, stacja pokaże ją jesienią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych