SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Adamczyk reklamuje usługę telewizyjną Play Now w sieci Play (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamową wprowadzonej właśnie do oferty usługi telewizyjnej Play Now. Bohaterem reklam jest aktor Piotr Adamczyk, który w kampanii Play zadebiutował dwa miesiące temu.

Article

Reklamy Play Now podkreślają, że usługa ta jest dostępna we wszystkich taryfach abonamentowych Play, obejmuje szereg kanałów telewizyjnych, które można oglądać nie tylko na smartfonach, tabletach i komputerach, lecz również - dzięki urządzeniu Google Chromecast - na telewizorach.

W spotach Piotr Adamczyk odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym pracują Basia i Maciek. W jednej z reklam odgrywa z Basią słynną scenę tańca do piosenki „(I've Had) The Time of My Life” z musicalu „Dirty Dancing”, co ma ilustrować atrakcyjność kanałów telewizyjnych dostępnych w Play Now.

Piotr Adamczyk pierwszy raz w kampanii Play pojawił się w czerwcu br., razem z Agnieszką Dygant promował Formułę Rodzina. Jednocześnie aktor od ponad czterech lat reklamuje eurobank, obecnie występuje w kampanii rachunku Ekstra Zysk.

Nowa akcja reklamowa Play będzie realizowana m.in. w telewizji, internecie, BTL-u i na outdoorze.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiadają agencje Artegence i Isobar Polska, za reklamy BTL-owe - agencja Play, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje usługę telewizyjną Play Now w sieci Play (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mobile
Płacić za takie programy ? Tania rozrywka, tematycznie dla dzieci i gospodyń domowych. A takie osoby i tak pewnie siedzą przed tv gdzie za niewiele więcej są lepsze pakiety.
Za to operatorzy kablówek mogliby dać np. za opłatą ~ w stylu multiroom dostęp do pełnego (razem z premium) pakietu, który już mamy u nich np. na smartphonie. Jest np. Vectra Tv, ale ja chciałbym mieć dostęp do pełnego pakietu wszędzie i na każdym urządzeniu.
Zresztą właściciele stacji powinni się w tej kwestii dogadać bo ludzie odchodzą od tv więc jak będą mieli łatwy dostęp do ich kanałów to może to nie powstrzyma, ale spowolni ten proces.
11 10
odpowiedź
User
olo
Marzę o chwili gdy on nie będzie nic reklamował. Kto i po co go tak fatalnie promuje ????
9 9
odpowiedź
User
Rob
Z takimi kanałami to chybiony pomysł! Kto to nimby ma chcieć? Jak chcą oferować tv to powinni pójść za przykładem operatorów (np T mobile) i współpracować a nie tworzyć od podstaw bo tak to nie działa!
9 8
odpowiedź