SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Adamczyk zdobył certyfikat Mobile Marketing Association

Piotr Adamczyk z domu mediowego MEC został certyfikowanym marketerem mobilnym Mobile Marketing Association.

Adamczyk jest pierwszym marketerem w Polsce uhonorowanym certyfikatem MMA. Do tej pory certyfikat ten przyznano 159 osobom, głównie z USA i Wielkiej Brytanii. Adamczyk, absolwent SGH, jest związany z rynkiem mediów od jesieni 2006 roku. Od kwietnia 2008 roku pracuje w domu mediowym MEC, w dziale MEC Interaction, pełniąc obowiązki Mobile&Emerging Platforms Manager, przygotowywał i nadzorował kampanie m.in. na rzecz takich klientów jak: VISA, Nestlé Polska, Mercedes-Benz, Orange, Nivea, Citi.

Mobile Marketing Association (MMA) z siedzibą w Nowym Jorku jest globalną organizacją pozarządową założoną w 2000 roku reprezentującą ponad 700 firm marketingu mobilnego. Kluczowym celem MMA jest promowanie działań mobile marketingu jako nieodłącznego elementu marketing mix. W tym celu MMA organizuje kursy i szkolenia, wyznacza standardy, monitoruje działania mobile marketingu oraz prowadzi działania integracyjne i promocyjne na rzecz branży. Poza Ameryką Północną, MMA posiada biura regionalne w Europie (EMEA), Ameryce Południowej oraz w Azji.

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk zdobył certyfikat Mobile Marketing Association

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z-man
Gratulacje !!!
odpowiedź