SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Chromiński: z DDB Warszawa do Scholz & Friends Warszawa

Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Ostatnio pracował w DDB Warszawa.

Piotr Chromiński, fot, materiały prasowePiotr Chromiński, fot, materiały prasowe

Chromiński jako account director będzie odpowiadał za zarządzanie i realizację kampanii dla marek należących do Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.

Ostatnio w DDB Warszawa

Piotr Chromiński przeszedł z DDB Warszawa, gdzie pracował łącznie 12 lat - ostatnio jako group account director.

Realizował kampanie na lokalne i międzynarodowe rynki dla takich klientów, jak: McDonald's Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Tchibo Polska, Intermarche, HMD Global, Grupa Agora, PepsiCo.

Agencja Scholz & Friends Warszawa obsługuje reklamowo marki z grupy Cyfrowy Polsat od ponad 5 lat. Jest autorem m.in. platformy strategiczno-reklamowej dla marek Plus, Plush i Smartdom i prowadzi ich bieżącą obsługę reklamową. W minionym roku zrealizowała dla nich szereg kampanii, w tym między innymi strategiczną komunikację poświęconą wprowadzeniu 5G w Polsce. Aktualnie prowadzi kampanie świąteczne dla tych marek.

Dołącz do dyskusji: Piotr Chromiński: z DDB Warszawa do Scholz & Friends Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl