Piotr Cichoński: z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Piotr Cichoński rozpoczął pracę w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował jako junior art director w Ogilvy Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Tribal DDB Piotr Cichoński z początkiem czerwca objął stanowisko digital creative. To nowa funkcja w agencji. Cichoński będzie odpowiadał za rozwój kreacji dla kluczowych klientów firmy: McDonald's oraz Algidy. Poprzednio Piotr Cichoński prze 2,5 roku pracy w Ogilvy Interactive pracował dla takich klientów jak m.in. IBM, Link4, Samsung, BZ WBK, Bank BPH, Diageo, Platforma n, BP i Castrol. Otrzymał nominację w tegorocznej polskiej edycji Young Creatives, w ubiegłorocznym konkursie Golden Drum - trzy nominacje.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu