SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Ciechowicz: z Burda Media Polska do Blomedia.pl

Piotr Ciechowicz rozpoczął pracę jako account manager w spółce Blomedia.pl (należącej do NextWeb Media). Wcześniej był związany z Burda Media Polska i Ringier Axel Springer Polska.

Piotr CiechowiczPiotr Ciechowicz

W Blomedia.pl Piotr Ciechowicz będzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl i Fotoblogia.pl. W październiku br. pierwszy odwiedziło 402,6 tys. użytkowników, drugi - 387,5 tys., a trzeci - 182,5 tys. (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Poprzednio przez prawie trzy lata Ciechowicz pracował w Burda Media Polska: najpierw jako account executive zajmował się głównie magazynami „Chip” i „CRN” oraz ich serwisami internteowymi, a w ostatnim roku jako senior account executive - tylko „CRN”. Odpowiadał za kontakty z reklamodawcami, czyli najczęściej z producentami i dystrybutorami sprzętu IT, oraz sprzedaż kampanii reklamowych w magazynach i ich serwisach.

Wcześniej przez półtora roku pracował w Ringier Axel Springer Polska, gdzie początkowo jako account executive, następnie jako senior account manager koordynował sprzedaż produktów do internetowego serwisu rekrutacyjnego StepStone.pl.

Dołącz do dyskusji: Piotr Ciechowicz: z Burda Media Polska do Blomedia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl