Piotr Iskra “Iskier” w zespole Websensa

Piotr Iskra “Iskier” dołącza do zespołu Websensa jako koordynator content marketingu wideo – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Iskra “Iskier” w zespole Websensa
Piotr Iskra

W drugim kwartale 2024 roku Websensa, firma specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu sztucznej inteligencji, ogłasza najnowsze wzmocnienie swojego zespołu – Piotra Iskrę, który obejmuje stanowisko koordynatora content marketingu video m.in. na edukacyjnym kanale YouTube Beyond AI.

W nowej roli Piotr Iskra będzie odpowiedzialny za prowadzenie kanału Beyond AI, który ma na celu edukowanie i informowanie o możliwościach wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy codziennej. Kanał Beyond AI stawia sobie za zadanie zwiększenie świadomości społecznej o potencjale AI oraz eliminację efektu cyfrowego wykluczenia w tej dziedzinie.

Piotr Iskra w przeszłości w Joe Monster i Demotywatorach

Piotr Iskra pracował w przeszłości przy tworzeniu angażujących treści dla Monster Media Group, w tym dla takich platform jak Joe Monster i Demotywatory. Poza tworzeniem contentu posiada bogate doświadczenie w badaniach rynku, zdobyte na stanowisku koordynatora działów badań jakościowych oraz stratega biznesu w firmach takich jak CBM Indicator czy SW Research. W portfolio jego klientów znajdziemy takie marki jak Ogilvy, Allegro, Empik, Szlachetna Paczka, NASK, UFG, Grupa Modivo, czy Kompania Piwowarska.

Dodatkowo, Piotr Iskra jest właścicielem portalu Iskry Wiedzy, z którym organizuje plebiscyt na Boomerskie Słowo Roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?