Piotr Jamrogiewicz dyrektorem ds. rozwoju w K+PR

Do zespołu agencji K+PR dołączył Piotr Jamrogiewicz, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Jamrogiewicz dyrektorem ds. rozwoju w K+PR
Piotr Jamrogiewicz

Piotr Jamrogiewicz odpowiada za rozwój oferty biznesowej i kompetencji agencji w nowych obszarach tematycznych, szkolenia oraz poszerzanie wiedzy w obszarze nowoczesnych technologii. Ponadto, do jego kluczowych obowiązków należy rozwój portfolio klientów agencji i współpraca z innymi spółkami Grupy w obszarze komunikacji zintegrowanej, a także wsparcie strategiczne zespołów oraz kluczowych klientów.

– Z początkiem nowego roku podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu zespołu doradców strategicznych w K+ PR, tworząc w strukturze agencji nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Do współpracy zaprosiliśmy Piotra Jamrogiewicza, eksperta z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym w realizacji projektów PR dla czołowych marek globalnych. Jestem przekonana, że współpraca z Piotrem przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju naszej agencji, otwierając K+ PR na nowe metody pracy oraz poszerzając nasze kompetencje, zwłaszcza w obszarze technologicznym – komentuje Anna Simon, CEO K+PR.

Piotr Jamrogiewicz jest związany z branżą od ponad 15 lat. Specjalizuje się w komunikacji usług i produktów biznesowych oraz doradztwie strategicznym w zakresie łączenia działalności biznesowej z PR i PA. Przez ostatnie kilkanaście lat był autorem i współautorem strategii komunikacji i budowania narracji przywództwa opartego na wartościach dla takich marek, jak Microsoft, Schneider Electric, PZU, VW Financial Services, Uber, Anwim (Moya), Cisco, Adyen, Roche, Medtronic i innych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]