Piotr Majewski i Natasza Szymczak w agencji Afekt

Piotr Majewski i Natasza Szymczak rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Afekt. Majewski objął funkcję dyrektora kreatywnego, a Szymczak senior client managera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Piotr Majewski to drugi dyrektor kreatywny agencji Afekt - będzie pracować równolegle z Maciejem Lemańskim. Każdy z nich będzie odpowiadać za różny zakres prac działu kreacji, a Majewski będzie do tego koordynować działania całego zespołu. Przez ostatni rok Piotr Majewski kierował założonym przez siebie butikiem projektowym Beautic, a wcześniej pracował jako art&creative director m.in. w agencjach reklamowych Signum, V&P oraz Albedo Marketing. Ogółem z branżą reklamową jest związany od ponad 15 lat, przygotowując w tym czasie projekty m.in. dla marek : Knorr, West, Schwarzkopf, Ariston, Indesit, Philips, Orange, VolksWagen i Lech.

grafika

Z kolei Natasza Szymczak przez wiele lat szefem organizacji Lions Club, zarządzając działaniami klubów w 8 miastach Polski. Z kolei w firmie TFP-Grafika zajmowała się kreacją i produkcją opakowań i materiałów POS. Opracowywała działania oparte na mechanizmach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego m.in. dla firm i marek takich jak Red Bull, Frito-Lay, Trumpf Mauxion Chocolates, Henkel, Reckitt Benckiser, Johnson&Johnson i Colgate-Palmolieve. 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe