SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Metz szefem muzycznym Radia Kraków

Znany dziennikarz muzyczny Piotr Metz został nowym kierownikiem redakcji muzycznej Radia Kraków. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Chronowskiego, który jednak pozostaje w rozgłośni.

Piotr Metz, fot. akpaArticle

Metz już od kilku miesięcy odpowiada za programowanie playlisty Radia Kraków. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za całą redakcję muzyczną krakowskiej stacji.

Piotr Chronowski, dotychczasowy szef muzyczny Radia Kraków, będzie w nim nadal prowadzić autorskie programy.

Piotr Metz był w przeszłości m.in. dyrektorem muzycznym RMF FM, redaktorem naczelnym magazynu „Machina”  i dyrektorem artystycznym Sopot Festivalu, gdy organizowała go stacja TVN. Od 2011 roku zasiada w Radzie Akademii Fonograficznej ZPAV w sekcji muzyki rozrywkowej. Współpracuje także z Programem III Polskiego Radia.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Kraków w rynku w okresie od września do listopada ub.r. wyniósł 6,2 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Metz szefem muzycznym Radia Kraków

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takie bogate radio...
jak ta publiczna stacja..Metzu chyba wyczuł,że teraz największa kaska leci w abonamenciakach. No, no że też taką niszową stację stać na Metza. Chyba,że to ostatni, PR-owy oddech kaczuchy.
odpowiedź
User
Armando
Szału ni ma
odpowiedź
User
nie playlistowym radiom
"Programowanie playlisty" i misyjne radio publiczne to oksymoron. Nie mam pojęcia, jak można tolerować istnienie czegoś takiego jak playlista w rozgłośniach publicznych. Żaden szanujący się dziennikarz muzyczny nie powinien brać w czymś takim udziału, bo to ograniczanie różnorodności muzycznej na antenie i premiowanie określonych wykonawców. Ściemę o tym, że playlista jest potrzebna, żeby ten sam utwór nie pojawił się dwa razy z rzędu, to można było wciskać, ale na początku lat 90. Playlista jest właśnie po to, żeby określone utwory pojawiały się znacznie częściej niż inne. Nie wiem, jak jest w mediach publicznych, ale w komercyjnych znalezieniu się na playliście chyba bardzo pomaga odpowiedni budżet na promocję. Playlisty zabijają muzykę...
odpowiedź