SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Nagalski dyrektorem marketingu w Goodyear

Piotr Nagalski, były dyrektor marketingu Hochland Polska jest dyrektorem marketingu w firmie The Goodyear Tire & Rubber Company.

Article

Na stanowisku tym Piotr Nagalski odpowiada za region Europy Centralnej. Ostatnio, przez ponad trzy lata był dyrektorem marketingu w Hochland Polska. Wcześniej przez około rok pracował jako konsultant biznesowy w Advantage Development.

W latach 2002-2011 związany był z firmą Kimberly-Clark Polska. Zajmował tam kolejno stanowiska: brand manager marki Huggies, marketing manager baby&child care, marketing manager Central Europe, customer business manager, business unit manager - modern trade, commercial leader Poland.

W latach 1998-2002 pracował jako brand manager w firmie Unilever Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Nagalski dyrektorem marketingu w Goodyear

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Czyli gość chodzi wg. korporacyjnych procedur jak w zegarku. I takich ludzi potrzebujemy w korporacjach. Folwarczny niewolnik zawsze pomoże nam pomnożyć kapitał. A wszystko ku chwale zachodniego Pana.
15 8
odpowiedź
User
zxc
Najpierw pampersy, potem serki, a teraz guma... O oponach to pewnie wie tyle, że są mniej więcej okrągłe i czarne...
11 8
odpowiedź
User
Gaga
Nie każdy musi być cudny, ale żeby zajmować się marketingiem i tak "antyreklamujące" się zdjęcie podesłać redakcji, to trzeba mało wiedzieć o kreowaniu wizerunku :(
10 8
odpowiedź