Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska

Piotr Strzelczyk objął w Henkel Polska stanowisko dyrektora sprzedaży w pionie kosmetyków, a na zwolnioną przez niego funkcję dyrektora marketingu w tym dziale awansowała Karolina Markiewicz-Kuskowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Strzelczyk pokieruje sprzedażą, a Karolina Markiewicz-Kuskowska marketingiem kosmetyków w Henkel Polska
Piotr Strzelczyk i Karolina Markiewicz-Kuskowska

Jako dyrektor sprzedaży kosmetyków Piotr Strzelczyk odpowiada w Henkel Polska za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji. Poprzednio tę funkcję pełnił Szymon Horaczuk, który odszedł ze spółki.

Piotr Strzelczyk pracuje w firmie od 2009 roku, poprzednio pełnił funkcję dyrektora marketingu. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu w Whirlpool. Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Zwolnioną przez Strzelczyka funkcję dyrektora marketingu w dziale kosmetyków Henkel Polska objęła Karolina Markiewicz-Kuskowska. Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich marek jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.

Markiewicz-Kuskowska pracuje w Henkel Polska od dwóch lat. Początkowo jako senior brand manager zajmowała się kategorią produktów do koloryzacji włosów, a ostatnio pełniła także funkcję senior key account managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych.

Wcześniej pracowała w Colgate-Palmolive. Ukończyła studia z zakresu marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta