Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana

Piotr Szmiłyk objął stanowisko art directora w agencji Abanana. Poprzednio pracował w Chariot Interactive Agency.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana
Shutterstock.com

W Abanana Szmiłyk będzie odpowiedzialny za kreację wizualną i nadzór artystyczny projektów interaktywnych. Wcześniej pracował jako designer w agencjach Trendmaker i Nolabel, dla takich klientów jak InPost, Danone, Mieszko czy Wirtualna Polska.

Abanana została utworzona w listopadzie ub.r. przez agencję Eura7 (więcej na ten temat). Obecnie zatrudnia około trzydziestu stałych pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych