SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Żyła twarzą konkursu Discovery Channel „Dołącz do wyścigu po złotu”

Stacja Discovery Channel organizuje konkurs „Dołącz do wyścigu po złoto”, który promuje premierowe odcinki programu „Gorączka złota”. Ambasadorem akcji został skoczek narciarski Piotr Żyła, który w złotym stroju wystąpi w zawodach Pucharu Świata.

Konkurs „Dołącz do wyścigu po złoto” będzie prowadzony na specjalnej dedykowanej stronie internetowej goraczkazlota.tv pomiędzy 15 stycznia a 12 lutego 2015 roku. Aby wziąć udział w zabawie, należy na konkursowej stronie wpisać hasło, które będzie wyświetlane na antenie Discovery Channel w trakcie emisji „Gorączki złota”. Po wpisaniu hasła uczestnik otrzyma pytania konkursowe.

Discovery Channel rozpocznie emisję premierowych odcinków nowej serii „Gorączki złota” 15 stycznia 2015 roku o godz. 21.00. Wielki finał konkursu odbędzie się 13 lutego 2015 roku i będzie nadawany na żywo na antenie RMF FM. Można będzie w nim wygrać 50 tys. zł.

Ambasadorem akcji „Dołącz do wyścigu po złoto” został skoczek narciarski Piotr Żyła, który w ramach kampanii promującej konkurs otrzyma strój narciarski w kolorze złota. Sportowiec wystąpi w nim na zawodach Pucharu Świata, począwszy od Turnieju Czterech Skoczni, który rozpocznie się 28 grudnia br. w Oberstdorfie.

Żyła będzie również bohaterem spotu promującego konkurs, który na początku 2015 roku pojawi się na antenie kanałów należących do portfolio Discovery Networks. Kampania promująca konkurs obejmuje również prasę („Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „To&Owo”, „Auto Moto Sport” oraz „Świat Wiedzy”), telewizję, radio (stacje Grupy RMF) oraz internet (Onet i Interia).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wyniósł 0,63 proc. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: Piotr Żyła twarzą konkursu Discovery Channel „Dołącz do wyścigu po złotu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telemaniak
forma i osobowość tego nielota jest podobna to formy i osobowości kanałów, wszystko rozmyte i okraszone pełną powtórkową komercją, w sumie trafny wybór!!!
odpowiedź