SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla „Słodki jeżu”

Prawo i Sprawiedliwość zapewniło, że nigdy korzystało z usług agencji Brandweb, która w zeszłym tygodniu opublikowała grafiki w stylu usuniętej przez Lidl Polska reklamy z hasłem „Słodki jeżu”. PiS chce, żeby Brandweb usunęła logo partii ze swojej strony internetowej.

Article

W minionym tygodniu Lidl Polska reklamował na swoim fanpage’u facebookowym promocję cukru. W grafice umieszczono opakowanie tego produktu i hasło „Słodki jeżu”. Niektórzy internauci uznali to za niestosowną aluzję do religii, dlatego firma usunęła grafikę i przeprosiła osoby, które poczuły się urażone.

Następnego dnia agencja Brandweb zamieściła na swoim fanpage’u sześć grafik w stylu usuniętej reklamy Lidla. Każda pokazywała różne produkty spożywcze i hasło nawiązujące do sformułowania dotyczącego religii. - Lidl Polska - mamy pomysł na kolejne promocje! Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy: to jest bowiem dzieło nasze... #słodkijeżu #lidlpolska #pójdziemydopiekla - napisała firma.

 

W środę Prawo i Sprawiedliwość w oświadczeniu na swoim profilu twitterowym podkreśliło, że wbrew informacjom na stronie internetowej Brandwebu partia nigdy nie była klientem tej agencji. - Państwa usług korzystał incydentalnie, jednorazowo Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość - nie partia, co profesjonalny podmiot bez trudu winien prawnie rozróżniać - napisała partia, zwracając się do firmy.

PiS wezwał Brandweb, żeby z zakładki na swojej stronie internetowej prezentującej klientów, usunęła logo partii. Chce również, żeby agencja na stronie głównej serwisu zamieściła oświadczenie, w którym poinformuje, że PiS nie był nigdy jej klientem oraz wyrazi ubolewanie z powodu nieuprawnionego i nieuzasadnionego wykorzystywania logo partii.

Jeśli Brandweb tego nie zrobi, PiS zapowiada, że może skierować pozew sądowy przeciw agencji.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla „Słodki jeżu”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
Ten Brandweb to jakiś plankton reklamowy, który szkodzi całej branży.
odpowiedź
User
widz555
Ktoś zobaczył wlepkę w autobusie i pomyślał, że to wykorzysta w pracy.
Ale to jest tak samo udane, jak słynne zdjęcie opozycjonistów niosących rannego kolegę użyte do reklamy wódki.
Na brak wyobraźni nie ma jeszcze tabletek, a dopalacze ryją mózg.
odpowiedź
User
notak
Tzn. politycy mają określać, co jest niestosowne, a co nie? Proponuję odpalić Twittera, gdzie ci sami politycy tak ładnie piszą do siebie, w duchu katolickim, po bożemu.
odpowiedź