Grupa Żywiec wprowadza kolejne piwa bezalkoholowe: Żywiec Białe i Warka Radler Ciemne Cytrynowe

Grupa Żywiec w ramach oferty Strefa Zero wprowadzi piwo Żywiec Białe 0.0% i Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Natomiast Heineken 0.0.% będzie dostępny także w puszkach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Żywiec wprowadza kolejne piwa bezalkoholowe: Żywiec Białe i Warka Radler Ciemne Cytrynowe

- W ostatnich latach skutecznie kształtowaliśmy trendy zachęcając Polaków do próbowania nowych smaków ze specjalnościami Żywca i piwami smakowymi, a w ubiegłym roku rozpoczęliśmy bezalkoholową piwną rewolucję. Dziś Grupa Żywiec jest absolutnym liderem rynku w obu segmentach. Łączymy zatem kompetencje w warzeniu piw gatunkowych i bezalkoholowych oferując zupełnie nowe bezalkoholowe specjalności jak Żywiec Białe 0.0% - opisuje Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Żywiec.

Producent podkreśla, że Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. - Powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, która nadaje nowej Warce Radler wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. To bardzo zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim - przekonuje Ewelina Kawnik, drink different brands and innovation manager

grafika

Z kolei Heineken 0.0% będzie teraz dostępny także w puszkach. - Heineken 0.0% zdobył uznanie konsumentów i oceniany jest jako najlepszy lager bezalkoholowy w zielonej butelce . Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć jego dostępność o bardziej poręczne opakowanie, które idealnie wpisuje się w nowe okazje „on the go” po wysiłku sportowym” - uzasadnia Marcin Filipiak, brand manager Heinekena.

grafika

Piwa i radlery bezalkoholowe Grupy Żywiec w punktach sprzedaży są dostępne w specjalnych miejscach ekspozycyjnych i lodówkach określanych jako Strefa Zero. Producent zapowiada, że w br. będą dystrybuowane w zdecydowanie większej liczbie sklepów niż przed rokiem (wtedy było to ponad 30 tys. punktów sprzedaży). Firma podkreśla, że w ub.r. wielkość jej sprzedaży w segmencie bezalkoholowym była dwa razy wyższa niż w 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami