SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Królewskie dla Legii Warszawa

Locomotiva zaprojektowała nowe opakowania dla dwóch marek piw Grupy Żywiec.

Z okazji 90-lecia klubu Legia Warszawa, agencja reklamowa Locomotiva zaprojektowała okolicznościową etykietę piwa Królewskie. Etykieta została umieszczona na butelkach o niestandardowej pojemności 0,65 l. Oprócz butelek Locomotiva przygotowała także opakowanie zbiorcze - karton. Projekty graficzne nawiązują do barw klubowych, zaś tekst na kontretykiecie butelki przypomina o wyjątkowej rocznicy.

         

Urodzinowa kampania przebiega pod hasłem „Królewskie murem za Legią stoi”.

Marka Królewskie jest sponsorem Legii Warszawa od trzech lat.

        

Dla marki Strong Locomotiva przygotowała kartony promocyjne na sześć półlitrowych puszek piwa oraz gratisowy kufel. Autorem projektów jest Adam Bardos.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piwo Królewskie dla Legii Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl