Piwo Lech z kampanią w całej Europie

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) w najnowszej kampanii przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Kampania obejmuje różnorodne lokalizacje, w tym Spiaggia di Mondello na Sycylii, gdzie pojawił się billboard z hasłem "Czas płynie tu wolniej".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Piwo Lech z kampanią w całej Europie

– Lech jest wszędzie tam gdzie ludzie decydują się na chwilę odpuścić, cieszyć chwilą, zatrzymać w momencie. Wiemy, że coraz więcej osób w trakcie polskiej zimy planuje kilkudniowe wypady do cieplejszych krajów o egzotycznych krajobrazach. Chcieliśmy im w tych chwilach bez maili i mrozu towarzyszyć – mówi Jakub Michalski, brand manager marki Lech.

Według danych z raportu firmy Wakacje.pl Polacy coraz częściej spędzają zimowe ferie w ciepłych krajach. Jedną z najczęściej wybieranych lokalizacji jest południe Europy. Marka Lech postanowiła towarzyszyć im w tych chwilach wytchnienia od polskiej aury i często zabieganej rzeczywistości.

– “Lech jest wszędzie tam gdzie ludzie decydują się na chwilę odpuścić, cieszyć chwilą, zatrzymać w momencie. Wiemy, że coraz więcej osób w trakcie polskiej zimy planuje kilkudniowe wypady do cieplejszych krajów o egzotycznych krajobrazachi. Chcieliśmy im w tych chwilach bez maili i mrozu towarzyszyć " – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada Osom Studios, a działania PR prowadzi agencja Serca. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith (Publicis Media). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"