SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Tatra po rebrandingu bez górala na etykietach i w reklamach. „Tatry się należą” zamiast „Z charakterem”

„Tatry się należą” to hasło nowej platformy komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec). Nad kampanią pracowały 2012 Agency, Opus Film, Starcom, przy strategicznym wsparciu CPC Brand Consultants. Rebranding opakowań przygotowała agencja Cztery czwarte, działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing.

Nowa idea kreatywna „Tatry się należą” oparta jest na przekonaniu, że "za ciężką pracę zarówno w ramach wykonywanego zawodu, jak i codziennych czynności należy się zasłużony odpoczynek i czas wolny od bieżących obowiązków niezbędny do naładowania baterii do dalszego działania".

Poprzednio Tatra z góralem i hasłem "Z charakterem"

W ramach rebrandingu zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Poprzednio na etykietach piwa Tatra widniał charakterystyczny góral, a mężczyźni w góralskim kapeluszu występowali w reklamach. Hasło główne marki brzmiało: "Tatra. Z charakterem".

- Patrząc na zmiany kulturowe, jakie zaszły w ostatnich latach widać, że jako społeczeństwo przeszliśmy ewolucję, a co za tym idzie zmieniła się również rola mężczyzn – mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra. – Przedstawione w spotach nowe pozycjonowanie Tatry oraz zmiany graficzne na opakowaniach świetnie odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn i razem z planowanymi na kolejne miesiące działaniami tworzą spójny oraz konsekwentny wizerunek marki – dodaje.

Nowa kampania i wszystkie pozostałe działania ATL & BTL Tatry będą w tym roku skupione w ramach tej jednej platformy.

Nowe puszki i butelki piwa Tatra

Nowemu pozycjonowaniu Tatry towarzyszy również zmiana opakowań. Nowy design nawiązuje do idei przewodniej marki i prezentuje Tatry – góry jako główną ikonę bezpośrednio wpisaną w DNA (nazwę) marki. Grafika opakowań nie tylko podkreśla wysoką i solidną jakość produktu, ale również świetnie wyróżnia się na półce i sprawia, że marka postrzegana jest przez konsumentów jako współczesna i na czasie.

Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Rebranding opakowań przygotowała agencja Cztery czwarte, działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing. Prace strategiczne przy nowym pozycjonowaniu – CPC Brand Consultants.

Dołącz do dyskusji: Piwo Tatra po rebrandingu bez górala na etykietach i w reklamach. „Tatry się należą” zamiast „Z charakterem”

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sznapster
A co z zawartością?
Siki jak wcześniej czy wlali jakieś piwo?
odpowiedź
User
mike
Przecież to nie jest piwo tylko napój piwopodobny popularny jedynie wśród meneli jak 2 złocisze wysępią.
odpowiedź
User
Zla jalosc
Dzisiejsze piwa sa fatalne. Niszcza sluzowke i powodują niesamowitego kaca juz po kilku
odpowiedź